Ştiri » decembrie 2012 » 22 decembrie 2012
Adevărata diferenţă între Coca-Cola şi Pepsi
S, 22.12.2012, ora 19:33 | Afaceri | 879 vizualizări
Majoritatea oamenilor au o preferinţă pentru Coca-Cola sau Pepsi, chiar dacă nu pot explica exact din ce cauză, însă o carte scrisă de un jurnalist american încearcă să ofere un răspuns la această întrebare, scrie Business Insider. Care este diferenţa între cele două băuturi răcoritoare? “Pepsi este mai dulce decât Coca-Cola. De asemenea, Pepsi are o uşoară aromă de lămâie, în timp ce Cola are o aromă slabă de stafide şi vanilie. Însă aceste arome îşi pierd din intensitate după primul pahar, lucru care dezavantajează Coca-Cola”, scrie Malcolm Gladwell, jurnalist la New Yorker, în cartea sa despre intuiţia umană, Blink. În ceea ce priveşte conţinutul nutriţional, Pepsi are cu puţin mai mult zahar, calorii şi cofeină. În schimb, Coca-Cola are mai mult sodiu. De asemenea mai există diferenţe între alte arome naturale din compoziţia celor două băuturi. Cu toate acestea, multe persoane nu pot face diferenţa între cele două băuturi.
Toată ştirea pe ZF.ro
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Afaceri
 Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...
 Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...
 Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...
 Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...
 Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|