Ştiri » septembrie 2015 » 21 septembrie 2015
Adevărul din hypermarketuri. De ce vedem atâtea promoţii la raft
L, 21.09.2015, ora 12:00 | Afaceri | 816 vizualizări
Reţelele din comerţul alimentar au avut în primele opt luni din acest an peste 120.000 de promoţii în cataloagele pe care le publică periodic în România, cu 9.000 mai multe decât în perioada similară din 2014. Numărul ofertelor şi reducerilor a crescut an de an în contextul în care românii au devenit adevăraţi „vânători“ de preţuri mici, iar cataloagele retailerilor au devenit „adevărate arme“ în lupta pentru consumatori. „(...) Pentru retailerii produselor de larg consum cataloagele cu promoţii constituie în continuare un canal major de comunicare cu consumatorii finali. Conform datelor Focus Market Research, în decurs de doi ani, numărul promoţiilor din cataloagele principalilor retaileri FMCG a crescut cu peste 50%“, spune Pengo Zoltan, directorul companiei care centralizează doar promoţiile disponibile în cataloagele retailerilor, fără a merge în magazine la raft.
Toată ştirea pe Antena3.ro
Curs valutar din 21.09.2015
Indici bursieri din 21.09.2015
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Afaceri
 Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...
 Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...
 Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...
 Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...
 Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|