Ştiri » aprilie 2014 » 24 aprilie 2014
Client BCR nemulţumit? Un departament se va ocupa de plângeri
J, 24.04.2014, ora 10:53 | Finanţe-Bănci | 710 vizualizări
BCR, cea mai mare bancă de pe piaţa româneacă, are un proiect de reconstrucţie a încrederii clienţilor şi îmbunătăţire a percepţiei asupra serviciilor băncii, iar pentru aceasta va avea director executiv responsabil cu „vocea clientului“. „Pentru mine şi pentru cei 300 de directori din bancă este foarte importantă reclădirea încrederii. Vreau să avem o vizibilitate mai mare asupra motivelor de nemulţumire ale clienţilor şi să ne îmbunătăţim modul în care lucrăm cu nemulţumirile clienţilor în privinţa calităţii. Trebuie să obţinem schimbări tangibile“, afirmă Tomas Spurny, preşedintele executiv al BCR.
Toată ştirea pe Money.ro
Curs valutar din 24.04.2014
Indici bursieri din 24.04.2014
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Finanţe-Bănci
 BNR a anunţat, astăzi, un curs de referinţă de 4,8278 lei pentru moneda europeană, în depreciere cu 0,6 bani, comparativ cu şedinţa anterioară, când euro a fost cotat la 4,8338 lei. citeşte...
 Indicele ROBOR la 3 luni a scăzut la 2,54%, de la 2,55%, valoarea înregistrată în sedinţa precedentă, potrivit datelor publicate de Banca Naţională a României (BNR). citeşte...
 BNR a anunţat, astăzi, un curs de referinţă de 4,8338 lei pentru moneda europeană, în apreciere cu 0,24 bani, comparativ cu şedinţa anterioară, când euro a fost cotat la 4,8314 lei. citeşte...
 ndicele ROBOR la 3 luni a stagnat la 2,55%, valoarea înregistrată în sedinţa precedentă, potrivit datelor publicate de Banca Naţională a României (BNR). citeşte...
 BNR a anunţat, astăzi, un curs de referinţă de 4,8314 lei pentru moneda europeană, în depreciere cu 0,34 bani, comparativ cu şedinţa anterioară, când euro a fost cotat la 4,8280 lei. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|