Ştiri » aprilie 2013 » 11 aprilie 2013
Dacia, butoiul cu pulbere care poate arunca România în recesiune
J, 11.04.2013, ora 00:07 | Auto | 794 vizualizări
Uzinele Dacia sunt ca un butoi cu pulbere care ar putea sa arunce in aer intreaga economie. Cel mai mare exportator din tara risca sa isi inchida portile si sa isi mute productia in Africa. Decizia, ce suna pentru moment ca o amenintare, ar urma sa fie pusa in aplicare daca angajatii vor declansa greva generala. Confruntati cu probleme financiare uriase, francezii de la Renault ar putea decide inchiderea uzinei din Romania si mutarea productiei Loganului, Duster-ului si modelului Sandero la uzinele din Maroc. “Prelungirea actualei stari conflictuale intre o parte dintre angajatii Dacia si conducere pe tema nouluicontract colectiv de munca poate lua o „turnura periculoasa pentru uzina de la Mioveni, competitivitatea acesteia fiind puternic afectata in fata noii uzine din Maroc“, este de parere Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia.
Toată ştirea pe DailyBusiness.ro
Curs valutar din 11.04.2013
Indici bursieri din 11.04.2013
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Auto
 Tesla a anunţat joi planul de a atrage două miliarde de dolari printr-o ofertă de acţiuni, pentru a profita de creşterea astronomică a preţului titlurilor în ultimele câteva luni, renunţând la politica de a evita vânzarea de acţiuni noi. citeşte...
 Compania de ridesharing Uber a primit autorizaţie de la Departamentul american pentru autovehicule din California,Statele Unite, pentru testarea de maşini care se conduc singure, pe drumurile publice, la aproape doi ani de la un accident mortal în care a fost implicată o maşină Uber. citeşte...
 Continuând filosofia şi tradiţia Golf-ului de a democratiza cele mai inovative tehnologii, Volkswagen propune pentru recentul lansat Golf 8 un preţ de 16,095 euro pentru echiparea Life 1.0/110 CP, conform unui comunicat. citeşte...
 Anul 2019 a fost cel mai prolific din toate timpurile pe piaţa auto din România, din punct de vedere al achiziţiilor de maşini second-hand deja înmatriculate. Piaţa de autoturisme rulate interne a fost cvasi blocată în perioada în care a fost introdusă o taxă de înmatriculare. citeşte...
 Grupul auto german Volkswagen şi-a păstrat titlul de cel mai mare constructor auto mondial în 2019, după ce rivalul japonez Toyota a informat că a vândut mai puţine vehicule anul trecut decât Volkswagen. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|