Ştiri » martie 2011 » 15 martie 2011
Dacia de Mioveni, victima propriului succes şi a crizei de acasă
Ma, 15.03.2011, ora 08:21 | Auto | 811 vizualizări
Vânzările tot mai mari de autoturisme Dacia din Occident, reculul accelerat al pieţei româneşti şi avantajele oferite francezilor de autorităţile marocane au favorizat construirea noii uzine la Tanger. Vestea că grupul Renault a decis să construiască o uzină pentru modele Dacia în Maroc a stârnit vii dispute. Mulţi se întreabă de ce nu a fost majorată capacitatea uzinei de la Mioveni sau nu a fost construită o altă uzină în România şi ce se va întâmpla în viitor cu fabrica „leagăn al mărcii Dacia“ dacă, în loc să producă noi modele aici, francezii au anunţat că vor scoate Logan VAN de pe liniile de asamblare. De fapt, intenţia celor de la Renault de a construi două noi modele Dacia în Maroc nu este deloc nouă. Revista Capital a scris încă de anul trecut că românii vor fi nevoiţi să cumpere unele modele Dacia importate, concluzie trasă în urma unui interviu cu Jacques Chauvet, preşedintele consiliului de administraţie al Automobile Dacia.
Toată ştirea pe Capital.ro
Curs valutar din 15.03.2011
Indici bursieri din 15.03.2011
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Auto
 Tesla a anunţat joi planul de a atrage două miliarde de dolari printr-o ofertă de acţiuni, pentru a profita de creşterea astronomică a preţului titlurilor în ultimele câteva luni, renunţând la politica de a evita vânzarea de acţiuni noi. citeşte...
 Compania de ridesharing Uber a primit autorizaţie de la Departamentul american pentru autovehicule din California,Statele Unite, pentru testarea de maşini care se conduc singure, pe drumurile publice, la aproape doi ani de la un accident mortal în care a fost implicată o maşină Uber. citeşte...
 Continuând filosofia şi tradiţia Golf-ului de a democratiza cele mai inovative tehnologii, Volkswagen propune pentru recentul lansat Golf 8 un preţ de 16,095 euro pentru echiparea Life 1.0/110 CP, conform unui comunicat. citeşte...
 Anul 2019 a fost cel mai prolific din toate timpurile pe piaţa auto din România, din punct de vedere al achiziţiilor de maşini second-hand deja înmatriculate. Piaţa de autoturisme rulate interne a fost cvasi blocată în perioada în care a fost introdusă o taxă de înmatriculare. citeşte...
 Grupul auto german Volkswagen şi-a păstrat titlul de cel mai mare constructor auto mondial în 2019, după ce rivalul japonez Toyota a informat că a vândut mai puţine vehicule anul trecut decât Volkswagen. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|