Ştiri » august 2013 » 11 august 2013
De ce se vinde mai puţină Coca-Cola în România
D, 11.08.2013, ora 19:51 | Afaceri | 799 vizualizări
Coca-Cola HBC România a înregistrat în primul semestru al acestui an o contracţie de până la 10% a volumelor vândute (high single digit), evoluţia vânzărilor fiind determinată de vremea nefavorabilă şi de promoţiile agresive ale competitorilor, conform ultimului raport al companiei-mamă din Grecia. „Presiunea promoţiilor se referă la activitatea promoţională agresivă pe care au avut-o competitorii noştri pe piaţă, activitate pe care am ales să nu o urmăm. În general nu este o idee bună să faci promoţii pe o vreme nefavorabilă“, au explicat oficialii Coca-Cola Hellenic Grecia. Această scădere arată cât de dură este bătălia pentru câştigarea unei părţi din bugetele consumatorilor români, care continuă să fie precauţi şi mult mai atenţi la achiziţii. Piaţa băuturilor răcoritoare, evaluată la 1,8-2,3 mld. euro, este dominată de giganţii PepsiCo şi Coca-Cola, urmaţi la mare distanţă de producători locali precum Romaqua sau European Drinks.
Toată ştirea pe Gândul.info
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Afaceri
 Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...
 Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...
 Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...
 Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...
 Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|