Ştiri » decembrie 2010 » 9 decembrie 2010
Emisiunile întrerupte de publicitate, mai plăcute pentru telespectatori
J, 09.12.2010, ora 08:15 | Media | 868 vizualizări
Persoanele care se uită la televizor preferă să vizioneze emisiuni întrerupte de publicitate, chiar dacă reclamele sunt proaste. Cel mai recent studiu, realizat în SUA, merge chiar mai departe, şi arată că telespectatorii sunt chiar dispuşi să plătească mai mult pentru a urmări emisiuni întrerupte de pauze publicitare. Pare puţin probabil dacă ne gândim la succesul pe care îl au posturi TV precum HBO, sau chiar la declaraţiile telespectatorilor care spun mereu că urăsc pauzele publicitare.
Toată ştirea pe Capital.ro
Curs valutar din 09.12.2010
Indici bursieri din 09.12.2010
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Media
 După mulţi ani de pierderi, Televiziunea Română a încheiat anul 2016 cu un profit de 6.430.000 lei. La data de 31 martie 2017, TVR a achitat integral datoriile istorice către bugetul de stat. citeşte...
 AT&T, colosul telecom american, pare să fi reuşit să se înţeleagă cu cei de la Time Warner şi va prelua compania media pe care va plăti 85 de miliarde de dolari. citeşte...
 Cel puţin 98 de posturi din cadrul departamentului BBC Monitorizare vor fi desfiinţate pe fondul reducerii finanţării cu aproape 4 milioane de lire sterline, scrie BBC News în ediţia electronică. citeşte...
 Camera Deputaţilor a adoptat tacit proiectul de lege care permite intrarea TVR în insolvenţă. Camera decizională este Senatul, care urmează să dezbată acest proiect de lege. citeşte...
 Datoria de 17 milioane de franci elveţieni (CHF) pe care Televiziunea Română o are la EBU urmează să fie finanţată de stat, după cum a anunţat, ieri, Ministerul Finanţelor Publice (MFP). citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|