Finlanda vrea rentabilizarea mărcii Moş Crăciun - financiare.ro
 Acasă  | Ştiri  | Curs valutar  | Dobânzi  | Bănci centrale  | Autorităţi ale pieţei de capital  | Bănci din România  | Bloguri  | Arhivă  | English  
 Finanţe-Bănci  | Economie  | Afaceri  | Pieţe de capital  | Imobiliare  | Auto  | Turism  | HR Cariere Educaţie  | Media  | IT & C  | Mediu  | Energie 

Ştiri » decembrie 2013 » 21 decembrie 2013

Finlanda vrea rentabilizarea mărcii Moş Crăciun
S, 21.12.2013, ora 21:30 | Afaceri | 652 vizualizări



Moş Crăciun este cea mai cunoscută marcă din Finlanda, iar societatea care o exploatează ar vrea să o rentabilizeze folosind-o pe tot parcursul anului, în toată lumea.

Pentru ca marca să fie mai rentabilă, directorul Santa Claus Licencing, Petri Paarnio, vrea să îi dea de lucru lui Moş Crăciun şi în afara perioadei de vârf, în noaptea de 24 spre 25 decembrie, când aleargă să dea cadouri copiilor.

El se gândeşte să creeze un Moş Crăciun care să funcţioneze tot anul. 'Nu profităm suficient de pe urma imaginii lui Moş Crăciun finlandez, poate pentru că moşul dispune de o perioadă prea scurtă”, este de părere directorul Santa Claus Licencing.

Firma pe care o conduce vrea să se asocieze imaginea lui Moş Crăciun cu jocuri video, mari evenimente internaţionale, parcuri de distracţii şi produse derivate.

O altă cale o reprezintă dezvoltarea popularităţii lui Moş Crăciun, asociat cu naşterea lui Isus Cristos, în ţări fără tradiţie creştină.

Toată ştirea pe Money.ro   



comentarii


Ultimele ştiri din categoria Afaceri

Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...

Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...

Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...

Ma, 07.01.2020, ora 16:45 | 1115 vizualizări
eMAG introduce taxe de livrare
Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...

Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...



Abonare newsletter
Nume:
E-mail:
Ştiri: Da  Nu 
Curs valutar: Da  Nu 


Top ştiri din ultima săptămână




Publicitate pe acest site | Contact
Copyright 1999-2024 Pandora Impex SRL.