Ştiri » august 2013 » 26 august 2013
GfK: Creşte importanţa Internetului şi a tehnologiei în procesul de cumpărare
L, 26.08.2013, ora 10:24 | IT & C | 768 vizualizări
Un studiu desfăşurat de GfK România pe un eşantion reprezentativ pentru populaţia urbană utilizatoare de Internet, a arătat rolul important al Internetului în redefinirea comportamentului de cumpărare. "70% dintre cei chestionaţi declară că Internetul a devenit un instrument de cumpărare foarte util, iar 44% menţionează că reţelele sociale au devenit la fel de importante ca şi alte surse de informaţii pentru a face cele mai bune alegeri de produse", conform unui comunicat remis redacţiei.
Toată ştirea pe Bursa.ro
Curs valutar din 26.08.2013
Indici bursieri din 26.08.2013
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria IT & C
 Grupul Digi Communications (DIGI), compania mamă a operatorului de cablu RCS&RDS, a raportat, pentru anul trecut , venituri în valoare de 1,18 milioane de euro, cu 14,2% peste cele înregistrate la finele lui 2018, arată raportul companiei remis, astăzi, Bursei de Valori Bucureşti (BVB). citeşte...
 Consiliul de Administraţie al SIF Oltenia (SIF5) a convocat acţionarii, pentru data de 25 martie, în vederea eliminării din actul constitutiv al societăţii a prevederilor referitoare la limita de deţinere de 5%, se arată într-o notificare a SIF-ului remisă, ieri, Bursei de Valori Bucureşti (BVB). citeşte...
 Apple a vândut 31 de milioane de Apple Watch la nivel mondial, în timp ce toate mărcile de ceasuri elveţiene combinate au vândut 21 de milioane de produse, potrivit firmei de consultanţă Strategy Analytics, transmite CNN. citeşte...
 Operatorul Telekom Romania a anunţat luni noile oferte comerciale pentru cei care se portează în reţeaua sa, astfel că abonamentul Mobil 6 are beneficii nelimitate cu reducere de 50% în primele 12 luni de la portare, iar un smartphone în rate împreună cu un abonament Mobil 6 este 7 euro /lună în total, în primele 12 luni. citeşte...
 Producătorul chinez Huawei a atins în România, la finele anului trecut, o cotă de 26% din piaţa de telefoane mobile şi a urcat pe locul doi, după Samsung, de la 18% şi poziţia a treia în 2018, susţine Ciprian Mirea, şef Ecosystem Business Development în cadrul companiei. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|