Ştiri » octombrie 2011 » 16 octombrie 2011
În criză, românii nu renunţă la mâncare. Doar la calitatea acesteia
D, 16.10.2011, ora 00:51 | Afaceri | 618 vizualizări
Marii retaileri se plâng de scăderea vânzărilor, inclusiv la categoria produse alimentare. Românii îşi umplu însă în continuare coşurile cu alimente. Criza nu a afectat apetitul consumatorului român pentru alimente. Se cumpără în continuare la fel de mult ca în perioada de boom economic. Diferenţa este că în loc să renunţe la cantitate, românii renunţă la calitate. Drept urmare, se vând cu precădere produsele ieftine şi foarte ieftine. „La produsele alimentare evoluţia vânzărilor a fost stabilă, ca număr de bucăţi comercializate. Dar vânzările au scăzut, pentru că lumea s-a dus către cel mai mic preţ”, a declarat într-o conferinţă organizată de Ziarul Financiar, Alexandru Vlad, director executiv Selgros cash&carry. Potrivit acestuia, în cadrul reţelei pe care o conduce, cele mai semnificative scăderi ale vânzărilor s-au înregistrat în zona de electrice şi electrocasnice. „Şansa de revenire a vânzărilor la bunurile de folosinţă îndelungată va fi foarte mică”, mai spune Vlad.
Toată ştirea pe Money.ro
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Afaceri
 Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...
 Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...
 Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...
 Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...
 Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|