Ştiri » octombrie 2012 » 2 octombrie 2012
Praktiker România şi-a crescut vânzările cu aproximativ 10% datorită promoţiilor
Ma, 02.10.2012, ora 12:13 | Afaceri | 750 vizualizări
Praktiker România a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 10%, prin campaniile promoţionale din perioada primăvară - vară 2012, comparativ cu perioada noiembrie 2011 - martie 2012, au anunţat, marţi, reprezentanţi ai companiei. Clienţii magazinelor Praktiker România apreciază cel mai mult mecanismele de promoţie de tipul 'câştigi pe loc', acestea aducând companiei creşteri ale vânzărilor de aproximativ 10% pe durata campaniei, în care sunt oferite promoţii de genul cupoane de cumpărături, vouchere cu discount, 2+1 gratis, cadouri instant sau multipack şi carduri răzuibile sau tombole. Astfel de promoţii au o frecvenţă mai mare în sezonul de primăvară-vară, comparativ cu perioada noiembrie-martie. Ponderea vânzărilor produselor aflate în promoţie versus produsele de sortiment este de circa 30 la sută, variind uşor de la o promoţie la alta, precizează reprezentanţii Praktiker.
Toată ştirea pe Capital.ro
Curs valutar din 02.10.2012
Indici bursieri din 02.10.2012
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Afaceri
 Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...
 Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...
 Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...
 Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...
 Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|