Ştiri » februarie 2011 » 13 februarie 2011
Taxa auto prăbuşeşte piaţa SH: nu se mai vinde nimic
D, 13.02.2011, ora 10:58 | Auto | 893 vizualizări
O prima inmatriculare pentru o masina compacta de 4-5 ani poate ajunge la 1.500 de euro, astfel ca targurile auto au devenit un fel de muzee, cu doi-trei vizitatori pe ora. Avantaj: dealerii de masini noi. "Piata e blocata. Acum nu mai poti sa cumperi un autoturism nemtesc cu 5.000-6.000 de euro care sa mearga fara probleme cativa ani. Iar ca sa-ti iei in acesti bani o masina noua, nu-ti ajung decat pentru ceva din clasa mini. Pentru ca au scazut foarte mult vanzarile, multe dintre firmele care vindeau masini s-au desfiintat, n-au mai facut fata, iar acum au ramas doar persoanele fizice", a declarat, pentru Evenimentul Zilei, Florin Parvu, patronul Autovit, cel mai mare targ de masini second-hand din tara.
Toată ştirea pe DailyBusiness.ro
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Auto
 Tesla a anunţat joi planul de a atrage două miliarde de dolari printr-o ofertă de acţiuni, pentru a profita de creşterea astronomică a preţului titlurilor în ultimele câteva luni, renunţând la politica de a evita vânzarea de acţiuni noi. citeşte...
 Compania de ridesharing Uber a primit autorizaţie de la Departamentul american pentru autovehicule din California,Statele Unite, pentru testarea de maşini care se conduc singure, pe drumurile publice, la aproape doi ani de la un accident mortal în care a fost implicată o maşină Uber. citeşte...
 Continuând filosofia şi tradiţia Golf-ului de a democratiza cele mai inovative tehnologii, Volkswagen propune pentru recentul lansat Golf 8 un preţ de 16,095 euro pentru echiparea Life 1.0/110 CP, conform unui comunicat. citeşte...
 Anul 2019 a fost cel mai prolific din toate timpurile pe piaţa auto din România, din punct de vedere al achiziţiilor de maşini second-hand deja înmatriculate. Piaţa de autoturisme rulate interne a fost cvasi blocată în perioada în care a fost introdusă o taxă de înmatriculare. citeşte...
 Grupul auto german Volkswagen şi-a păstrat titlul de cel mai mare constructor auto mondial în 2019, după ce rivalul japonez Toyota a informat că a vândut mai puţine vehicule anul trecut decât Volkswagen. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|