Ştiri » februarie 2011 » 6 februarie 2011
Tehnologia schimbă până şi banala cheie pentru pornirea maşinii
D, 06.02.2011, ora 10:32 | Auto | 1018 vizualizări
Nu cu mulţi ani în urmă, cheile vehiculelor erau gândite doar pentru a deschide uşile şi pentru a porni motorul. Siguranţa că nimeni altcineva nu poate face un lucru similar propriei maşini era relativă dat fiind faptul că diferenţa între o cheie şi alta stătea în relieful imprimat sau tăiat al acesteia. Ce ne va rezerva viitorul în privinţa acestui mic, banal şi deseori nebăgat în seamă element al maşinilor? Conform cercetătorilor de la BMW, o mulţime de lucruri care nici nu ne treceau prin cap cu doar cinci ani în urmă. Graţie sistemului NFC (Near Field Communication), cheia poate fi utilizată ca aparat de plată (KeyPayment), abonament pentru mijloace de transport în comun (KeyTicketing), sau chiar deschizător pentru uşa de la hotelul unde aţi făcut o rezervare on-line (KeyAccess). În privinţa securităţii datelor stocate în cheie, inginerii BMW se declară convinşi că sistemul gândit de ei este mai sigur decât un telefon mobil spre exemplu.
Toată ştirea pe Capital.ro
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Auto
 Tesla a anunţat joi planul de a atrage două miliarde de dolari printr-o ofertă de acţiuni, pentru a profita de creşterea astronomică a preţului titlurilor în ultimele câteva luni, renunţând la politica de a evita vânzarea de acţiuni noi. citeşte...
 Compania de ridesharing Uber a primit autorizaţie de la Departamentul american pentru autovehicule din California,Statele Unite, pentru testarea de maşini care se conduc singure, pe drumurile publice, la aproape doi ani de la un accident mortal în care a fost implicată o maşină Uber. citeşte...
 Continuând filosofia şi tradiţia Golf-ului de a democratiza cele mai inovative tehnologii, Volkswagen propune pentru recentul lansat Golf 8 un preţ de 16,095 euro pentru echiparea Life 1.0/110 CP, conform unui comunicat. citeşte...
 Anul 2019 a fost cel mai prolific din toate timpurile pe piaţa auto din România, din punct de vedere al achiziţiilor de maşini second-hand deja înmatriculate. Piaţa de autoturisme rulate interne a fost cvasi blocată în perioada în care a fost introdusă o taxă de înmatriculare. citeşte...
 Grupul auto german Volkswagen şi-a păstrat titlul de cel mai mare constructor auto mondial în 2019, după ce rivalul japonez Toyota a informat că a vândut mai puţine vehicule anul trecut decât Volkswagen. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|