Ştiri din categoria Afaceri
Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, va deschide vineri două magazine de proximitate Shop&Go, în Bucureşti şi Constanţa, şi va ajunge astfel la o reţea de 360 de magazine la nivel naţional, a anunţat retailerul. citeşte...
Datele financiare ale companiei britanice Tesco pentru primele şase luni au fost date publicitaţii şi arată faptul că cel de-al doilea mare retailer al lumii este în pragul dezastrului. Acţiunile Tesco au scazut cu mai mult de 5% în deschiderea de astăzi a Bursei din Londra. Acest fapt urmează pierderilor succesive din ultima lună, scrie publicatia Business Insider. citeşte...
Retailerul german Lidl deschide joi, 30 octombrie, un nou magazin în Târgovişte, al doilea din acest oraş, reţeaua sa din România ajungând astfel la 181 de unităţi, a anunţat compania. citeşte...
Reţeaua belgiană de supermarketuri Mega Image este la un pas de a se instala în inima Capitalei, în spaţiul ocupat anterior de unul dintre simbolurile retailului din perioada comunistă, magazinul Eva de pe bulevardul Magheru, potrivit unor surse din piaţa de retail. citeşte...
Retailul farmaceutic, în care funcţionează peste 8.000 de farmacii, este din nou în ceaţă după ce legea farmaciei, care ajunsese la preşedinte pentru a fi promulgată a fost retrimisă Parlamentului la reexaminare. citeşte...
Carrefour a deschis primul său supermarket din oraşul Alba Iulia, joi, 23 octombrie 2014, ora 8:00, ridicând numărul total de magazine în acest format la 84. citeşte...
Kaufland România va deschide joi un hipermarket în Bucureşti, al optulea din Capitală şi al 98-lea al reţelei la nivel naţional, planurile companiei până la finalul anului vizând alte două deschideri în Bucureşti. citeşte...
Ciocolata nu este un produs atât de important pentru alimentaţie precum zahărul (de exemplu), dar cererea de ciocolată este în creştere peste tot în lume. Iar preţul ciocolatelor depinde de cel la cacao, o industrie care trece printr-o serie de probleme importante. O analiză realizată de PwC şi compania de monitorizare a resurselor naturale GeoTraceability arată că extremele ciclului preţurilor la cacao rămân o ameninţare semnificativă la adresa fermierilor africani, în special a celor din Africa de Vest. citeşte...
Piaţa autohtonă de fuziuni şi achiziţii nu s-a înscris, în primul semestru, în linia de creştere a ţărilor din Europa Centrală şi de Sud-Est. Conform studiului EY M&A Barometer Romania H1 2014, piaţa românească de profil a înregistrat o scădere moderată, în timp ce în regiune numărul total de tranzacţii a fost de 629, cu o creştere a valorii estimate de 35,9%. citeşte...
Marketingul este de mulţi ani o componentă esenţială a economiei. O afacere de succes depinde într-o măsură foarte mare de marketing, iar ultimul studiu global realizat de Oracle şi Forrester Consulting în rândul decidenţilor implicaţi în procesele de marketing, studiu intitulat „Why you need to be a modern Marketer: The business Impact of marketing în the age of the customer”. citeşte...
În anul său numărat special – în funcţie de catalog – 1 septembrie 2013 – 31 august 2014, Ikea România a înregistrat vânzări în valoare de 106,2 milioane de euro (inclusiv TVA), în creştere cu 6,45% faţă de anul de catalog anterior. Magazinul a fost vizitat de 3,2 milioane de persoane, care au cumpărat peste 13 milioane de produse. citeşte...
Numărul total al firmelor care şi-au suspendat activitatea a scăzut în primele opt luni ale acestui an cu 29,62% faţă de perioada similară din 2013, de la 15.652 firme la 11.016 firme, conform datelor centralizate de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului. citeşte...
Românii consumă între 4 şi 4,5 kilograme de peşte pe an, adică de cinci ori mai puţin decât media înregistrată în ţările Uniunii Europene, iar importurile de peşte reprezintă peste 80% din consum, a declarat, la Tulcea, Gheorghe Văcaru, consilier în cadrul Autorităţii de Management pentru Programul Operaţional de Pescuit (POP) din cadrul Ministerului Agriculturii. citeşte...
Consumul de bere a revenit, în prima jumătate din acest an, la minimul dupa 2007. Astfel, consumul a scăzut la 7,3 milioane de hectolitri, cu 9% mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Berarii locali au pus rezultatul pe seama majorărilor de taxe pe care statul le-a introdus în 2013 şi 2014, care au distrus echilibrul atins de piaţă în 2012. În aceste condiţii, statul a pierdut, în loc să câştige. citeşte...
Grupul farmaceutic elveţian Roche anunţă o creştere a vânzărilor globale în primele 9 luni ale anului, cu 5%, la o rată de schimb constantă, ajungând la 34,75 miliarde de franci elveţieni, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei. citeşte...
Carrefour a înregistrat în primele nouă luni ale anului venituri de 61,3 miliarde de euro, în scădere cu 1,2% faţă de nivelul din perioada corespunzătoare a anului trecut, grupul francez de retail precizând că vânzările au crescut, în bază organică, în Franţa, Belgia şi România. citeşte...
Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, va deschide vineri patru magazine de proximitate Shop&Go, dintre care trei în Bucureşti şi unul în Periş, Ilfov, ajungând astfel la o reţea de 357 de magazine la nivel naţional, a anunţat retailerul. citeşte...
După ce presa din Braşov a anunţat că nemţii de la Lidl vor deschide un magazin pe aceeaşi stradă cu o altă unitate Lidl, retailerul a comunicat că, de fapt, schimbă amplasamentul magazinului situat pe strada Turnului, nr. 2A din Braşov. Noua unitate se deschide pe 23 octombrie, pe aceeaşi stradă, dar la numărul 1. citeşte...
Carrefour România deschide joi primul hipermarket al reţelei din Târgu Jiu, în cadrul centrului comercial Shopping City Târgu Jiu dezvoltat de fondul de investiţii NEPI, şi ajunge la o reţea de 27 de magazine sub acest format. citeşte...
Holcim România estimează că afacerile companiei ar putea creşte uşor în acest an, de la 202 milioane euro în 2013, şi vrea să revină pe profit, de la pierderi de 1,3 milioane euro anul trecut, potrivit directorului general al producătorului de materiale de construcţii, François Pétry. citeşte...
|
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|