Ştiri din categoria Media
Piata de publicitate autohtona incheie al doilea an de scaderi de doua cifre, pregatindu-se pentru un avans timid in 2011. Singurul mediu ce inregistreaza o crestere a investitiilor in advertising fata de anul 2009 este internetul, celelalte urmand acelasi trend descendent inceput in 2009. citeşte...
Pentru prima oară anul acesta bugetele de publicitate care au luat drumul online-ului le vor depăşi pe cele absorbite de presa scrisă în Statele Unite. Acestea sunt estimate de eMarketer la 25,8 miliarde de dolari anul acesta, conform Wall Street Journal. citeşte...
Televiziunile nu vor mai putea să difuzeze imagini cu persoane aflate în arest, reţinute sau în detenţie fără a avea acordul acestora, potrivit unei modificări a Codului audiovizual, a declarat Răsvan Popescu, preşedintele CNA, miercuri, la Comisia de Cultură a Camerei Deputaţilor. citeşte...
Comisia de Cultură a Camerei Deputaţilor a respins, miercuri, cu nouă voturi "pentru", două voturi "împotrivă" şi "o abţinere", propunerea legislativă a grupului parlamentar PSD care prevede eliminarea taxei TV pe care populaţia trebuie să o plătească pentru a avea acces la programele TVR. citeşte...
Buletinele de stiri de dimineata si seara ale principalelor televiziuni din Ungaria nu mai trebuie sa includa stiri despre infractiuni in proportie mai mare de 20%, potrivit unor amendamente la legea presei votate luni de parlament, relateaza Politics.hu. Motivul este ca asemenea stiri provoaca stari depresive, induc teama si au un impact negativ. citeşte...
CNA a aprobat, marti, cererile de licenta audiovizuala prin satelit pentru doua posturi, Imobiliare TV si Tourism TV, la cererea societatii More Liason Services SRL, unde asociat unic e omul de afaceri grec Ilias Papageorgiadis. citeşte...
Investitiile in publicatatea TV in 2010 se vor ridica la 200 milioane de euro, a precizat Zoltan Szigeti, presedintele The Group, cel mai mare business de comunicare independent din Romania. citeşte...
Persoanele care se uită la televizor preferă să vizioneze emisiuni întrerupte de publicitate, chiar dacă reclamele sunt proaste. citeşte...
Grupul Intact intenţionează să deschidă, în 2011, două noi televiziuni şi se pregăteşte de lansarea unei platforme DTH, proiect care îi va permite să devină provider şi pentru alte programe TV în afară de cele proprii. citeşte...
Conform hotărârii Consiliului Naţional al Audiovizualului din data de 7 decembrie, spotul publicitar pentru AQUA Carpatica va fi completat. Astfel, la afirmaţia "singura apă minerală din lume fără nitraţi" va fi adăugată caracteristica apei: "carbogazoasă". În consecinţă, se ajunge la: "singura apă minerală carbogazoasă din lume fără nitraţi". citeşte...
Incepand cu luna decembrie 2010, societatile titulare ale posturilor Antena 1, Antena 2 si Euforia TV vor fi consolidate operational pe platforma companiei care detine postul Antena 1. citeşte...
Emil Hurezeanu, fostul presedinte al grupului Realitatea-Catavencu, va fi directorul editorial al postului de televiziune The Money Channel si al publicatiei de business Money Express, anunta Paginademedia.ro. citeşte...
TF1, cel mai important post de televiziune din Franţa, va lansa anul viitor un canal 3D care va transmite concerte şi evenimente sportive, conform publicaţiei “Los Echos”. citeşte...
Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat, în şedinţa de marţi dimineaţă, solicitarea grupului RCS&RDS de acordare a licenţei audiovizuale pentru televiziunea generalistă 10 TV, condusă de Radu Moraru. citeşte...
CNA a aprobat, marti, licenta audiovizuala pentru noua televiziune generalista a companiei RCS&RDS, 10 TV, care va incepe sa opereze cu o grila provizorie, pana in februarie, grila ce va fi finalizata ulterior. citeşte...
European Broadcasting Union (EBU), asociaţie profesională ce reuneşte majoritatea televiziunilor publice din Europa, a trimis, luni, Parlamentului României o scrisoare în care sugerează retragerea sau respingerea iniţiativei de eliminarea a taxei TV. citeşte...
Piata de publicitate isi va reveni pe deplin din recesiune, la nivel global, pana in 2012, cand veniturile din publicitate ar urma sa depaseasca nivelul atins in 2008, dupa cum scrie, luni, Media Guardian. citeşte...
ZenithOptimedia estimeaza o crestere de 5,2% atat in 2012 cat si in 2013 a publicitatii pe plan global, suma totala ajungand la 449,7 mld. dolari numai in acest an. citeşte...
Principalele ziare şi săptămânale româneşti au continuat să înregistreze scăderi ale vânzărilor medii pe apariţie în cel de-al treilea trimestru din acest an, potrivit ultimelor date BRAT. citeşte...
Romania va evolua inspre digital si in urmatorii 5 ani vor aparea categorii in care online-ul va depasi TV-ul, a declarat Roxana Dumitru, managing directorul agentiei de publicitate Leo Burnett&Target. citeşte...
|
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|